
Naprieč USA sa prehnala vlna hnevu hnutia BLM, Big Lies Matter (na veľkých klamstvách záleží). Obchody sa pred ňou chránia zadebnením alebo nápisom BLM. Tieto alebo podobné heslá hnutia mali mať ochranný účinok pred nahnevaným davom. Tie, ktoré tak neučinili, sa s veľkou pravdepodobnosťou dočkali rabovania a ničenia. Po korona kríze tak na ne dopadla ďalšia tvrdá rana.
Treba tiež spomenúť, že okrem rabovania, ničenia a pouličných bitiek sa konali aj mierumilovné pobožnosti. Počas nich ľudia masovo kľakali na námestiach, vyznávali bielu vinu a prosili o odpustenie hriechov svojich koloniálnych predkov. Do kultu, ktorý volá tiež po zrušení polície, sa statočne prihlásili ako prvé holywoodske celebrity, hoci tie majú svoju vlastnú ochranku. K pokániu sa tiež poslušne pridala väčšina korporácii ako Disney, Apple, Amazon, a organizácii BLM tak odišli aj veľké čiastky peňazí. S kreatívnym zadosťučinením prišla tiež firma Uber Eat, ktorá teraz poskytuje zadarmo donášku iba pre obchodníkov čiernej pleti.
Ospravedlňovanie BLM hnevu malo priestor aj vo významných mainstreamových médiách, a tak sa toto, donedávna radikálne ľavicové zoskupenie, stáva aj vďaka progresívnemu privilégiu širším náboženským hnutím. Tento charakter sa preukazuje aj v internacionálnom rozšírení po veľkých mestách v západnej Európe. Či sa BLM etabluje ako trvalé náboženské hnutie nateraz nie je jasné. V každom prípade nových členov a sympatizantov pribúda veľmi rýchlo.